top of page

יצרנים, כך תהפכו את המוצר שלכם למבוקש עבור אדריכלים

מהקונספט ועד ההתקנה - להלן חמישה טיפים כיצד להגדיל את הסיכויים שלכם, ספקים ויצרני חומרי בניין, להיבחר לפרויקט הגדול הבא שלכם.


הוראות התקנה


אדריכלים ומעצבים אחראים על מציאת מוצרים באיכות גבוהה, מעוצבים היטב, במחיר טוב ו ... פשוט להתקנה. עזור לאדריכל לשכנע את שאר בעלי העניין בפרויקט כי המוצר שלך הוא הפתרון המושלם על ידי הנגשת מידע מקיף, כולל מידע על אופן התקנתו ויישומו. מידע מרוכז במקום אחד המוצג בשקיפות למהנדסים והיועצים הרלוונטיים הוא דרישה סבירה. ציין הוראות והנחיות מדויקות לכל צוות התכנון והביצועים. קובץ BIM של המוצר - זוהי הדרך הקלה והמהירה ביותר לעמוד בתנאים שלעיל ובכך לשווק את המוצר לאדריכל ולצוות כולו.


הדרך אל לבם של בני המילניום


בחברות אדריכלות, הן אלו שאחראיות על חקר שוק המוצרים החדש ופתרונות הבנייה, והן לא הולכות לקרוא דפי מוצר מפורסמים או פרסומות במגזינים, הם מחפשים מותג שמבין את הצרכים שלהם. מה זה אומר? הם מחפשים מידע מלא, אמין וזמין אודות המוצר. הם לא רוצים להתקשר לאיש מכירות או למלא טופס, הם צריכים תשובות ועכשיו. לכן, ספק מידע על המוצר שלך דיגיטלית, מקוונת, תמציתית ומקצועית.


מהו הרעיון?


אדריכלים ומעצבים נותנים חשיבות רבה לתפיסת המוצר. הם רוצים שהמותג שלך יהיה תואם את האידיאולוגיה והערכים של המשרד שלהם ומחפשים התאמה לקונספט העיצובי של הפרויקט שלהם. בקיצור, הם רוצים לדעת שאתה על אותו אורך גל ושזה ברור מהרגע הראשון. הפוך את המוצר שלך לנגיש כך שהוא יכול להשתלב באופן מיידי בשלבי העיצוב של הפרויקט וזכור - ככל שיש יותר מידע על המוצר כך הקונספט נגיש יותר עבור מי שבוחר בו.


יעילות ופשטות


כיצרנים וספקי מוצרים, אתה כנראה מודע לחשיבות שילוב האטרקטיביות והפונקציונאליות. לכן, ההצגה החזותית של המוצר אינה יכולה להתמקד בצורתו וביופיו בלבד. BIM היא הדרך הטובה והיעילה ביותר להראות את הפוטנציאל של המוצר שלך הן מבחינת המראה והן מבחינת התפקוד, ולהשאיר את התאמתו לפרויקט, ויזואלית ופונקציונאלית, בידי האדריכל.



המוצר הוא גשר


במערכת היחסים בין האדריכל והקבלן, מוצר יכול ליצור נתק, במיוחד אם זו הפעם הראשונה שאחד מאנשי המקצוע ישתמש בו. הקבלן מעוניין בשלושה דברים: התקנה קלה, עלות עבודה נמוכה ושורת הרווח שלו. אם המוצר שלכם מגיע לאחת מנקודות אלה, עליכם להדגיש את יתרונותיו בשלבי התכנון המוקדמים, ולהדגיש כיצד המוצר יכול לגשר על הפערים בין האדריכל לקבלן ולהגדיל את סיכויי הרכישה.



קבצי BIM מאפשר לאדריכל ליישם את המוצר שלך בשלבים המוקדמים של הפרויקט. אם אתה רוצה להיות מעודכן עם השינויים שחלים כיום בענף הבנייה, עליך להתקדם לכיוון BIM. כאן נכנס לתמונה Bimmatch. באמצעות AI אנו מייעלים ומייעלים את תהליך הרכש של מוצרי בנייה וחומרים. במילים אחרות, Bimmatch מחבר אותך ל- BIM.

35 views0 comments

Latest from Resources

We are proud of great partners

bottom of page